donderdag 3 december 2009

Wij zijn er nog

Het is een tijdje geleden dat ik op het Titania Dreams blog heb geschreven. Ik ben heel dankbaar voor alle klanten die hebben gemaild om te vragen over ons. Wij zijn er nog hoor, maar er zijn inderdaad heel veel dingen gebeurd in mijn prive leven dat ik Titania Dreams even aan de zijkant heb moet leggen.

Ik ben van plan om de website te laten updaten, daardoor zal ik de huidige website op dit moment niet zo veel updaten totdat de nieuwe website klaar is. Het duurt misschien nog 3-6 maanden voordat het allemaal werkt. Ik hoop dat jullie heel veel geduld hebben terwijl ik probeer om een betere service voor jullie te maken.

Jullie kunnen nog steeds nieuwe patronen blijven bestellen via een e-mail naar info@titaniadreams.com. De methode blijft helzelfde. Voor patronen via e-mail, krijgen de patronen binnen 3 dagen na ontvangst van betalling en voor patronen via post duurt het ongeveer 2 weken.

Een goede vriendin van mij heeft haar eerste HAED compleet geborduurd. Het is een patroon dat niet meer leverbaar is van Sheila Wolk en heet Metamorfosis. Het borduurwerk is nu nog bij de lijstemaker. Zodra dat ik de ingelijste foto krijg, zal ik die met jullie delen.



Details:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten