donderdag 12 maart 2009

Nieuwe Promotie van Heaven and Earth Designs

Voor iedereen die een HAED patroon volledig klaar heeft geven ze een gratis patroon weg van dezelfde waarde of minder.

Stuur een email naar info@titaniadreams.com of michele@heavenandearthdesigns.com met de foto van het volledige stuk. Probeer een zo goed mogelijke foto te maken met alle details zoals stof, naam van het ontwerp en de ontwerper, hoe lang U er over deed om het te maken, en elk ander detail wat u met HAED wilt delen. En HAED sturen U het gratis patroon van Uw keuze toe.

Ze vragen wel om een bijdrage in de verzendkosten (vanuit America naar Nederland) voor gedrukte patronen, tenzij U de patronen per-email wilt ontvangen dan is dit gratis. Deze aanbieding gaat direct in.

Houd U er rekening mee dat HAED zich het recht voorbehouden de foto te gebruiken met naamsvermelding van degene die het werk gemaakt heeft, U dus.

1 opmerking:

  1. Hallo, ik ben toevallig op jullie webwinkel terecht gekomen, en ik ben heel blij dat ik eindelijk de stoffen van polstitches gevonden heb.

    Ik heb wel een vraagje, ik woon in Belgie, en heb geen visa of mastercard, kan ik ook gewoon via overschrijving betalen?

    Liefs, Babs

    BeantwoordenVerwijderen